[主頁] [兒歌] [食譜] [廣告] [家事百科] [蘇GOOD] [化妝美容] [兒歌] [產前產後] [奶奶趣聞] [Flashcards] [開心大發現] [食譜] [馬爾代夫] [最新] [水瓶座的人] [羅力威] [自然療法]
[美食推介] [一粒鐘真人蘇] [蘇Good II] [蘇Good] [蘇Good過年] [蘇絲黃熱門影片] [蘇施黃娛樂] [蘇施黃食譜]

[飲食] 阿蘇踩場05 - 達磨拉麵

飲食男女 名人影片
《阿蘇踩場》第五集 達磨拉麵


第五集 達磨拉麵
在日本食拉麵,大概$90-$100。
阿蘇覺得無論在香港、台灣、日本食拉麵好,高於公價都是戇居! 不是俾噱頭錢,就係磚頭(租金)錢!
英明選擇?達磨。阿蘇朋友在大坑做廣告,早就叫她去試達磨,但自問不是一個拉麵fans,所以遲遲未去。
原因一,聽聞得十幾個位,又要搭枱,又成日排長龍,更加冇興趣。
原因二,菜牌簡單,一眼望晒,共8款選擇,分豚骨(原味)、醬油和辣味拉麵三類,全部以豚骨做基底,特點就是又濃又稠。
叫了餐牌上最貴的一品豚骨辣味拉麵(R8),及一品豚骨拉麵(R6),80幾蚊一碗。
正!湯底,豬骨湯,好濃,質感也稠,有種「漿口」的感覺。
麵,煙煙韌韌。每隔3日從東京直送而來,才對得起用心熬製的湯底。
蛋,溏心。
最厲害係豬肉,來自荷蘭,溶在口,絕對冇炆得咁溶化。其實最難係炆完仍有一片片豬肉(像扣肉)但食落口是化的,而且味道非常好。
原來他們的湯用40斤豬骨、豬手、香料、雞肉等熬8小時,分量不多,所以每日只能做200碗拉麵。
她還有碗(每日只賣10客)賣$128的拉麵,係湯底更濃,試過,不需要了,$85 is good enough。
小食普通,炸紫芋甘栗餅$20 Must 。
又平,又抵,又正!這裡絕對是全城最好味的拉麵店。

達磨
地址:大坑銅鑼灣道92號地下E鋪
電話:2565 6600

[蘇GOOD]

[蘇Good II]