[主頁] [兒歌] [食譜] [廣告] [家事百科] [蘇GOOD] [化妝美容] [兒歌] [產前產後] [奶奶趣聞] [Flashcards] [開心大發現] [食譜] [馬爾代夫] [最新] [水瓶座的人] [羅力威] [自然療法]
[美食推介] [一粒鐘真人蘇] [蘇Good II] [蘇Good] [蘇Good過年] [蘇絲黃熱門影片] [蘇施黃娛樂] [蘇施黃食譜]

樂口福 - 懷舊鵝片 (為食Show)



從 不 喜 歡 去 潮 州 店 吃 飯 , 因 為 覺 得 打 冷 很 污 糟 。 記 得 廿 多 年 前 , 在 尖 沙 咀 Hyatt Hotel basement 有 間 潮 州 店 , 當 我 們 食 食 飯 之 際 , 有 隻 小 老 鼠 從 天 花 而 降 , 竟 跌 在 客 人 的 背 脊 再 反 彈 落 地 。 當 時 全 店 滿 座 , 相 信 很 多 人 都 見 到 那 嚇 人 的 情 景 , 不 論 男 女 都 立 即 走 避 。 我 記 得 我 跳 了 上 一 個 卡 位 的 上 , 面 對 一 個 男 人 , 對 面 的 女 朋 友 可 能 不 知 情 嚇 了 一 跳 , 覺 得 很 奇 怪 為 甚 麼 突 然 有 個 女 人 在 她 男 友 身 旁 !


鵝 片 $88/ 例


另 一 次 , 更 嚇 人 的 是 在 禮 頓 道 一 間 已 結 業 的 潮 州 店 , 吃 飯 時 , 竟 然 有 三 隻 Cats 四 圍 行 , 你 知 我 有 幾 「 喜 歡 」 Cat , 嚇 到 我 立 即 走 出 門 口 , 飯 也 不 吃 。 唉 ! 為 甚 麼 潮 州 店 不 是 有 貓 就 是 有 老 鼠 ? !
九 龍 城 有 很 多 潮 州 店 , 但 我 真 的 一 間 都 不 能 坐 下 吃 整 整 一 餐 飯 , 面 絕 大 多 數 是 三 十 年 前 的 裝 修 , 三 十 年 前 的 布 , 睇 見 唔 開 胃 ! 其 中 一 間 我 喜 愛 的 「 樂 口 福 」 亦 一 樣 , 嘩 ! 仍 然 是 粵 語 殘 片 的 格 局 。 老 實 講 , 到 今 日 都 未 試 過 坐 底 食 過 一 餐 飯 。 不 過 我 常 去 買 外 賣 。 「 樂 口 福 」 的 鵝 片 和 滷 水 蛋 極 之 好 吃 , 水 準 又 穩 定 。 滷 水 汁 鹹 甜 適 中 , 師 傅 切 鵝 片 之 前 會 先 大 力 拍 鵝 塊 才 切 , 所 以 鵝 特 別 鬆 化 , 而 且 很 入 味 。
在 奧 運 期 間 , 因 為 我 常 過 九 龍 , 我 的 朋 友 都 點 我 去 買 外 賣 鵝 片 迎 奧 運 。 「 樂 口 福 」 的 鵝 片 真 的 人 見 人 愛 。


滷 水 蛋 $6/ 隻




樂 口 福
地 址 : 九 龍 城 侯 王 道 1-3 號
電 話 : 2382 1172
營 業 時 間 : 11am-11pm
蘇 施 黃 Profile
資 深 電 台 人 , 天 生 異 「 口 」 , 除 了 講 叻 , 食 同 樣 嘴 刁 , 近 年 開 咪 、 上 電 視 做 主 持 都 不 離 教 人 食 得 精 , 吸 引 大 批 粉 絲 跟 佢 搵 食 。

[蘇GOOD]

[蘇Good II]