[主頁] [兒歌] [食譜] [廣告] [家事百科] [蘇GOOD] [化妝美容] [兒歌] [產前產後] [奶奶趣聞] [Flashcards] [開心大發現] [食譜] [馬爾代夫] [最新] [水瓶座的人] [羅力威] [自然療法]
[美食推介] [一粒鐘真人蘇] [蘇Good II] [蘇Good] [蘇Good過年] [蘇絲黃熱門影片] [蘇施黃娛樂] [蘇施黃食譜]

蘇Good 24 反沙芋頭

大隻佬炒亂阿蘇廚房

阿蘇講解麻包去芋頭皮方法,誠邀六位大隻佬示範,分別以環保袋袋芋頭,再用力拍向地上,阿蘇最後檢查,發現真的能成功去皮,但所付出的就……。

阿蘇因受不住美男魅力,於是加料炮製涼拌芋頭,這次不用麻包去芋頭皮,而是烚熟芋頭才剝皮,然後將芋頭切開,加蔥花,加鹽,最後淋上熟油,撈勻便可。

反沙芋頭
首先精選泰國芋頭,用滾刀切開芋頭,以慢火炸至金黃色,留意炸芋頭時不能過焦,之後另起鑊煮糖水,在鑊中落八羹糖,少少水,然後才開慢火煮,把糖水煮至起泡,熄火,離鑊兜芋頭到成反沙芋頭,謹記炒芋頭時不能停手。

止痕秘方
唔知大家有無發覺,切完芋頭之後雙手會感到有點痕,究竟有無止芋頭痕的方法呢?

阿蘇秘方將在節目中揭盅!並在節目後於此處讓大家重溫。

阿蘇約會大隻佬乘機抽水
因為一個大芋頭,阿蘇便能約會六位靚仔大隻佬,乘機抽水。

大隻佬龍虎榜
阿蘇今次一反傳統,找班大隻佬玩傳廚房,來個大隻佬炒芋頭龍虎榜,這次突然走出廚房,除了煮餸,還可以順道選香港先生。

今日除了有這班大隻佬試炒,阿蘇更試食及評價各健美先生的手臂。

[蘇GOOD]

[蘇Good II]