[主頁] [兒歌] [食譜] [廣告] [家事百科] [蘇GOOD] [化妝美容] [兒歌] [產前產後] [奶奶趣聞] [Flashcards] [開心大發現] [食譜] [馬爾代夫] [最新] [水瓶座的人] [羅力威] [自然療法]
[美食推介] [一粒鐘真人蘇] [蘇Good II] [蘇Good] [蘇Good過年] [蘇絲黃熱門影片] [蘇施黃娛樂] [蘇施黃食譜]

蘇GOOD 40 蒸水蛋

蘇Good(第二輯)-11 (2008-12-08) 蒸 水 蛋


材 料 :
雞 蛋 ( 拌 勻 , 不 要 拌 太 久 , 起 太 多 泡 ) 4 隻
史 雲 生 清 雞 湯 ( 411 克 或 14.5 安 士 ) 1 罐

烹 調 步 驟 :
1. 將 雞 湯 加 入 已 拌 勻 的 蛋 , 不 用 加 任 何 調 味 品 。
2. 拌 勻 , 倒 入 淺 碟 內 , 撥 去 蛋 面 上 的 泡 沫 。
3. 用 中 國 鑊 燒 一 鑊 水 , 水 滾 時 將 蛋 放 入 鑊 中 蒸 七 分 半 鐘 。
備 註 : 一 定 要 用 中 國 鑊 及 中 國 鑊 蓋 ( 即 像 圓 形 蛋 糕 盒 形 的 蓋 ) 去 蒸 , 這 樣 碟 與 鑊 蓋 中 間 才 有 充 足 空 間 讓 水 蒸 氣 運 行 , 火 路 才 正 確 , 如 用 鬼 佬 鑊 蓋 ( 即 那 些 「 幾 層 鑊 」 ) , 由 於 碟 會 太 近 鑊 蓋 , 「 倒 汗 水 」 便 會 滴 在 蛋 面 , 令 其 變 「 阿 婆 」 , 蛋 也 會 不 滑 。

麻 雀 的 理 念 :

開 啦 ! 開 啦 ! 「 一 、 四 、 七 」 叫 三 飛 呀 。 哈 ! 哈 ! 一 講 起 打 麻 雀 就 特 別 開 心 , 特 別 雀 躍 。 今 日 不 是 和 大 家 講 手 , 乃 是 用 麻 雀 的 理 念 教 大 家 蒸 水 蛋 。

雞 都 頗 容 易 處 理 , 但 雞 蛋 就 可 以 令 你 亂 性 , 所 以 我 從 來 都 不 希 望 一 些 初 學 生 煮 蛋 。 我 大 膽 的 說 , 你 沒 有 高 級 程 度 , 不 要 試 炒 蛋 , 炒 蛋 是 要 鑊 紅 手 快 , 這 樣 才 能 出 滑 蛋 。 煎 「 荷 包 蛋 」 更 難 , 一 個 不 慎 , ? 又 穿 一 隻 ? 蒸 水 蛋 , 不 用 說 , 調 校 雞 蛋 及 水 分 至 剛 好 , 不 會 水 太 多 致 不 能 凝 結 , 水 太 少 凝 結 成 生 日 蛋 糕 … … 唉 ! 還 要 學 嗎 ?

只 要 你 繼 續 看 下 去 , 我 就 是 喜 歡 你 的 態 度 , 好 一 個 「 不 知 死 活 」 的 態 度 。 今 次 就 是 因 為 你 態 度 好 , 所 以 可 以 成 為 大 廚 , 請 朋 友 返 家 吃 飯 。

古 舊 蒸 水 蛋 的 方 法 的 確 很 難 。 我 現 在 教 你 的 方 法 是 出 千 。 何 謂 「 一 、 四 、 七 」 呢 ?

「 一 」 者 一 罐 史 雲 生 雞 湯 ( 411 克 或 14.5 安 士 ) , 「 四 」 者 , 四 隻 雞 蛋 。 「 七 」 者 , 蒸 七 分 鐘 。 諗 熟 口 訣 , 試 一 兩 次 便 可 請 客 。 但 切 記 , 蒸 水 蛋 要 用 中 國 鑊 、 中 國 鑊 蓋 。 如 果 你 用 其 他 , 蒸 了 出 來 的 像 「 豆 皮 婆 」 不 要 來 問 我 。 我 教 你 的 方 法 , 蒸 出 來 的 水 蛋 像 個 BB 臉 呢 !


一粒鐘真人蘇 第一輯 07 咸魚炒銀芽 蒸水蛋 拔絲咕嚕肉

[蘇GOOD]

[蘇Good II]