[主頁] [兒歌] [食譜] [廣告] [家事百科] [蘇GOOD] [化妝美容] [兒歌] [產前產後] [奶奶趣聞] [Flashcards] [開心大發現] [食譜] [馬爾代夫] [最新] [水瓶座的人] [羅力威] [自然療法]
[美食推介] [一粒鐘真人蘇] [蘇Good II] [蘇Good] [蘇Good過年] [蘇絲黃熱門影片] [蘇施黃娛樂] [蘇施黃食譜]

蘇Good 32 咖哩雞翼 咖喱王 印度菜館

蘇Good(第二輯)-03

咖哩薯仔雞翼

竅門:

料:薯仔-兩個切片,三個切舊
利X椰汁咖哩醬(玻璃裝)
洋蔥,指天椒,蒜頭

煮:
1. 各自爆料
2. 蒜頭起鑊,爆指天椒,加咖哩醬,加其他料,雞翼,水,“薯片”
3. 大火炆半小時,加已炸薯仔,中火再炆少少少少少


印度咖喱餐廳 :

咖喱王印度餐廳 28575442 西環皇后大道西309號地下

專業咖喱皇 23308812 佐敦吳松街157號地下

正宗印度菜館 27165128 九龍城城南道24號地下

真真印度咖喱王 23162718 尖沙咀彌敦道36-44號重慶大廈D座3字樓D6室

7E 咖哩王 27212786 尖沙咀彌敦道36-44號重慶大廈E座7字樓E2室

蘇施黃為食Show



好 辣 呀 ! 個 口 火 燭 點 算 ?
飲 水 ? — — 錯 !
飲 冰 水 ? — — 錯 !
飲 熱 水 ? — 錯 !
伸 條 出 來 ? — — 錯 !
正 確 答 案 是 放 少 許 鹽 在 上 , 兩 秒 鐘 , 火 便 立 即 撲 熄 。 問 我 最 清 楚 , 因 為 我 最 怕 食 辣 。 奇 怪 的 是 我 全 家 都 可以 食 辣 , 唯 獨 是 我 怕 辣 。 另 一 原 因 不 愛 吃 辣 , 是 因 為 做 電 台 天 天 要 開 咪 講 , 一 有 喉 嚨 痛 要 死 講 兩 三 個 鐘 是 件 極 辛 苦 的 事 。 所 以 已 習 慣 多 年 , 好 好 保 護 喉 嚨 , 冬 天 大 風 一 點 都 要 圍 頸 巾 , 一 定 要 死 淨 把 口 !


利 川 椰 汁 咖 喱 醬 $11


印 度 油 咖 喱 醬 $13/ 大 ; $11/ 中 ; $8/ 小

有 時 我 亦 喜 歡 有 點 辣 。 好 奇 怪 , 我 可 以 食 泰 國 的 辣 , 泰 國 很 多 沙 律 都 是 辣 的 , 我 超 鍾 意 。 薑 的 辣 , 我 亦 鍾 意 , 食 大 閘 蟹 的 薑 茶 、 湯 圓 的 薑 茶 、 豬 水 的 薑 味 … … 全 可 以 辣 到 飛 起 , 食 完 個 胃 會 覺 得 暖 的 。
反 而 四 川 的 麻 辣 是 我 最 不 能 接 受 , 朋 友 們 說 會 辣 到 口 唇 麻 、 肚 痛 、 屎 眼 痛 — — 大 家 是 否 有 病 ? 還 要 繼 續 麻 辣 ? 指 天 椒 又 是 不 能 吃 , 食 完 條 像 發 燒 , 咖 喱 又 是 奇 怪 , 印 度 咖 喱 不 大 食 得 , 馬 來 西 亞 比 較 mild , 非 常 喜 歡 , 但我 又 怕 咖 喱 太 過 椰 汁 味 。 現 在 愈 來 愈 少 南 亞 、 南 華 、 南 來 、 南 天 … … 那 些 食 馬 來 餐的 店 。 七 十 年 代 , 馬 來 餐 廳 好 像 7-11 , 梗 有 一 間 左 近 , 最 愛 食 咖 喱 牛 腩 飯 、 咖 喱 魚 飯 。 舊 麗 晶 酒 店 最 好 吃 是 咖 喱 蝦 飯 。 可 惜 , 只 剩 得 幾 間 好 食 的 咖 喱 店 。
現在 最 好 食 的 咖 喱 在 我 家 。 其 實 全 不 關 我 事 , 只 因 為 「 利 川 椰 汁 咖 喱 醬 」 , 好 mild , 喜 歡 辣 的 可 以 自 己 加 指 天 椒 。 但 一 定 要 買 樽 裝 的 , 不 要 罐 裝 的 。 像 可 樂 , 樽 裝 好飲 些 。 不 知 為 何 , 是 不 同 味 的 , 這 個 「 利 川 椰 汁 咖 喱 醬 」 真 是 大 家 的 恩 物 。 王 老 五買 定 幾 樽 咖 喱 醬 在 家 , 放 工 去 買 包 雞 翼 , 又 不 用 調 味 , 半 小 時 有 飯 食 !
另 外 那 樽 印 度 油 咖 喱 醬 , 亦 是 另 一 個 選 擇 。 印 度 式 的 香 料 味 比 較 重 , 我 喜 歡 用 來 煮 咖 喱 魷 魚 。 兩 個 咖 喱 醬 都 在 各 大 街 市 有 售 。

[蘇GOOD]

[蘇Good II]