[主頁] [兒歌] [食譜] [廣告] [家事百科] [蘇GOOD] [化妝美容] [兒歌] [產前產後] [奶奶趣聞] [Flashcards] [開心大發現] [食譜] [馬爾代夫] [最新] [水瓶座的人] [羅力威] [自然療法]
[美食推介] [一粒鐘真人蘇] [蘇Good II] [蘇Good] [蘇Good過年] [蘇絲黃熱門影片] [蘇施黃娛樂] [蘇施黃食譜]

為食Show - 咪請細路食的糖



小 時 候 , 我 很 喜 歡 吃 朱 古 力 , fresh cream cake , 飲 汽 水 , 一 日 可 以 飲 半 打 ! 不 知 是 否 每 樣 事 情 都 有 quota , 我 現 在 極 少 飲 汽 水 , 醫 生 亦 吩 咐 不 要 飲 太 多 生 冷 凍 飲 ! 所 以 我 近 年 才 學 識 飲 水 。 我 小 時 一 口 氣 可 以 吃 一 磅 的 fresh cream cake , 現 在 最 怕 人 生 日 , 最 怕 要 吃 生 日 蛋 糕 ! 朱 古 力 ? 十 歲 八 歲 時 , 過 年 和 表 姐 在 一 小 時 內 吃 了 一 大 盒 朱 古 力 , 大 概 每 人 吃 了 一 百 粒 ! 食 到 嘔 ! 想 死 ! ! 現 在 一 粒 朱 古 力 都 唔 食 !
不 知 真 的 是 quota 夠 了 , 或 是 年 紀 大 了 味 蕾 變 了 的 問 題 , 愈 來 愈 喜 歡 吃 鹹 東 西 , 亦 學 識 食 苦 瓜 。 甜 的 東 西 已 變 成 可 免 則 免 。 但 近 日 吃 過 一 包 糖 仔 , 卻 停 不 到 口 。 這 粒 糖 好 像 手 指 尾 手 甲 那 麼 大 , 是 果 汁 糖 , 看 起 來 , 像 一 粒 果 汁 硬 糖 , 食 落 口 原 來 係 一 粒 軟 糖 , 但 軟 得 來 比 gummy bear 硬 , 又 比 橡 皮 糖 軟 。 很 有 頭 , 既 不 太 甜 , 又 不 酸 。 我 最 怕 食 紅 色 的 糖 , 因 為 多 是 士 多 啤 梨 味 , 吃 起 上 來 似 是 兒 時 食 的 咳 藥 水 。 但 那 包 糖 仔 就 連 紅 色 那 粒 都 非 常 好 吃 。
不 過 , 又 是 那 一 句 : 「 好 鬼 貴 呀 ! 」 100g 一 包 賣 $30 , 50g 一 包 的 賣 $20 ! 而 50g 只 得 25 粒 , 大 概 八 毫 子 一 粒 呀 ! 真 係 兩 就 八 毫 , 千 祈 咪 請 細 路 食 , 隨 時 破 產 ! 買 包 都 要 收 埋 自 己 慢 慢 食 !
售 賣 點

Pylones 尖 沙 咀 海 港 城 3229 鋪
電 話 ︰ 3188 5928
蘇 施 黃 Profile
資 深 電 台 人 , 天 生 異 「 口 」 , 除 了 講 叻 , 食 同 樣 嘴 刁 , 近 年 開 咪 、 上 電 視 做 主 持 都 不 離 教 人 食 得 精 , 吸 引 大 批 粉 絲 跟 佢 搵 食 。



Source: 第679期 飲食男女- 為食Show

[蘇GOOD]

[蘇Good II]