[主頁] [兒歌] [食譜] [廣告] [家事百科] [蘇GOOD] [化妝美容] [兒歌] [產前產後] [奶奶趣聞] [Flashcards] [開心大發現] [食譜] [馬爾代夫] [最新] [水瓶座的人] [羅力威] [自然療法]
[美食推介] [一粒鐘真人蘇] [蘇Good II] [蘇Good] [蘇Good過年] [蘇絲黃熱門影片] [蘇施黃娛樂] [蘇施黃食譜]

[娛樂] 蘇施黃(阿蘇)病到聲沙走音

阿蘇病到聲沙走音 2011年09月23日
百病纏身 四出銀 阿蘇:要搵 1億養金燕玲


[轉載/Youtube] 憑飲食節目《蘇 Good》鬧人鬧出名的蘇施黃(阿蘇),最近被指百病纏身,不但有類風濕關節炎、甲狀腺分泌失調等,記者更發現 56歲的阿蘇頸腫、肚脹,行動極為緩慢,狀態不復當年勇。
健康狀況雖然差,但並無吹熄阿蘇心中搵銀那團火。最近阿蘇四出開工,繼 8月去日本京都拍飲食節目《京都蘇 Good》後,上星期又連踩 6日,與澳洲 14歲小廚神拍台灣「壹電視」節目《阿蘇出駕》。阿蘇首次攜同密友金燕玲出鏡,一齊帶隊搵食,親密關係不言而喻。
阿蘇四出搏老命搵銀,全為金燕玲日後的生活鋪路,早前她立下目標說:「我要搵夠 1億養另一半。」阿蘇嘅另一半金燕玲,大可以印印腳享福啦!

去年 4月第二輯《蘇 Good》完結後,蘇施黃在 10月開了 45場「我要賺兩億」,反應強差人意,要蝕住做騷。之後阿蘇再無新動向,更有傳佢百病纏身,留家休養大半年。據知情者透露:「今年年初,亞視同無綫都有斟阿蘇拍節目,但阿蘇都以身體不適為由,推晒所有工作。呢段時間佢連講電話都冇晒中氣。」
據知今年初阿蘇經常出入醫院,除了治療困擾她十幾年的類風濕關節炎之外,甲狀腺分泌失調更令阿蘇出現頸腫及肚脹,醫生要她全面停工休息。而 08年曾經乳癌復發的她,每個月又要做定期檢查,醫生叮囑阿蘇即使工作也絕不可有壓力,否則會影響病情。
最近阿蘇工作不停,不但連拍兩個飲食節目,又正籌備一個全新形式的旅遊飲食節目,地點更打算衝出亞洲,自資製作再賣給電視台。

外景因病改期
今年 7月,阿蘇出席公開活動時患上重感冒,台上台下都不停咳,聲音沙啞說話走音,完全不在狀態。原本到京都拍《京都蘇 Good》外景,更因病情有變而要改期起行。知情人士透露:「原本 8月初起程去京都,點知阿蘇病咗,要改期起程。攝製隊失晒預算,最終阿蘇要縮短休息時間嚟拍攝。佢拍完呢個節目都元氣大傷,雖然辛苦,好在都能如期交貨。」
阿蘇不理會醫生警告搏命搵銀,無非想與金燕玲安享晚年。 05年阿蘇因乳癌入院做手術,金燕玲哭得死去活來,二人關係隨即曝光。據知阿蘇與金燕玲都視對方為終身伴侶,阿蘇知道自己身體不好,想給對方一個保障。阿蘇更對記者說:「我要搵夠 1億照顧我嘅另一半下半生。」
本周一晚( 19日),阿蘇偕金燕玲及張徹太太在半島 high tea,阿蘇看來精神不錯,離開時回應百病纏身的傳聞,阿蘇講笑說:「你哋話我病嘛,不如你借錢俾我睇醫生啦!(你話要搵錢養金燕玲喎!萬一你有咩事,係咪安排好晒?)我大吉利事過你!我好番晒,依家身體不知幾好。」見記者拍照即彈開的金燕玲,聽到阿蘇話要賺夠一億養佢一世,忍不住甜笑,看來兩人感情又昇華了不少。

7月咳到聲沙
阿蘇繼 05年患乳癌後,早前再被傳百病纏身。今年 7月,阿蘇出席公開活動咳唔停,她表示患了重感冒。記者見她當時步伐緩慢,健康狀況麻麻。

狂掃健康食品
8月 30日,阿蘇到中環狂掃健康食品,邊食邊買的她,最後埋單千二蚊。

為食阿蘇買啲乜?
阿蘇幫襯的「樂健坊」位於中環擺花街,主要售賣外國入口的藥物與健康食品。據男店員表示,阿蘇當日只掃零食,「阿蘇都幾為食㗎!一入嚟就叫我哋介紹啲可以降膽固醇同糖尿病人食得嘅零食俾佢。佢仲即場開咗包花生糖邊食邊揀,掃咗好多果仁、花生之類,仲有當早餐嘅粟米片。阿蘇揀嘅零食全部都要無糖無油,仲要香口佢先 like。」

金燕玲下廚餵蘇
早前在台灣及大陸拍劇的金燕玲,一返港即去超市入貨。 8月 29日,她在銅鑼灣 city'super買了黑毛豬扒及法國鮮雞等貴價食材,然後返回與阿蘇同住的玫瑰新邨玩煮飯仔。

連環出「蘇」
阿蘇為銀連環接 job,除早前去了京都拍《京都蘇 Good》,十月會在無綫出街外,她更為台灣「壹電視」拍了一個名為《阿蘇出駕》的節目,節目中除邀請到澳洲小廚神來港,還有金燕玲陪住周圍食好嘢。

[蘇GOOD]

[蘇Good II]